Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024

Το Μαριδάκι Ή Άγιος Παντελεήμονας Ο Μικρός Παραθαλάσσιος Οικισμός Στην Ανατολική Πλευρά Των Αστερουσίων Όρεων

 167591_123059791100446_7116315_n


Το Μαριδάκι είναι ένας πολύ μικρός παραθαλάσσιος οικισμός στην ανατολική πλευρά των Αστερουσίων Όρεων, 65km νότια του Ηρακλείου και στην δυτική πλευρά του Κόλπου του Τσούτσουρα. Παρά την πολύ κοντινή απόσταση από τον Τσούτσουρα (2-3km), δεν υπάρχει εύκολος δρόμος που να συνδέει τους δύο οικισμούς (εκτός από ένα μονοπάτι). Το μόνο που το χωρίζει με το Τσούτσουρα είναι ένα πολύ απότομο βουνό με πολλές σπηλιές και καρστικούς σχηματισμούς. 

167519_123059861100439_8007701_n
167527_123060091100416_7511783_n
167544_123060067767085_1023224_n
168076_123059647767127_2762840_n

Η πρόσβαση με αυτοκίνητο στο χωριό από την ξηρά μπορεί να γίνει αποκλειστικά μόνο από τον δρόμο 15km που ξεκινάει λίγο πριν από το ορεινό χωριό Αχεντριάς (κοντά στο Μεσοχωριό Μεσαράς) και διασχίζει τα Αστερούσια Όρη, με επιβλητικούς γκρεμούς και άγρια βράχια τριγύρω. Ο ίδιος δρόμος οδηγεί και στην μονή του Αγίου Νικήτα
Είναι μια διαδρομή και ένας προορισμός που αξίζει τον κόπο να τον επισκεφτείς.

167948_123059921100433_4164063_n

Το Μαριδάκι, που ονομάζεται και Άγιος Παντελεήμονας, είναι χτισμένο άναρχα μέσα στο άγριο και ξερό τοπίο της Νότιας Κρήτης, στην έξοδο του επιβλητικού και επισκέψιμου φαραγγιού του Αχεντριά. Ωστόσο, πηγές με πόσιμο νερό σχηματίζουν ένα ρυάκι που τρέχει με νερό όλο το χρόνο και φτάνει μέχρι την παραλία. Το ποταμάκι δημιουργεί μια όαση δροσιάς με τεράστια πλατάνια και πολλά δέντρα κατά μήκος του. Στις πηγές που βρίσκονται μέσα στον οικισμό, υπάρχει μια μεγάλη πλατεία με πλατάνια και ένα καφενείο-ταβέρνα. Λίγο παραπέρα οι ντόπιοι λένε ότι έχουν δει νεράϊδες, ενώ μόλις 5' από τον οικισμό την άνοιξη υπάρχει ο καταπληκτικός καταρράκτης του Λιχνιστή. Επίσης, η θέα στην παραλία προς Τσούτσουρα και Κερατόκαμπο, είναι πολύ ωραία.

168162_123060171100408_1359979_n
168946_123059761100449_1737922_n
179853_123059714433787_1364796_n

179071_123060144433744_6141677_n

166659_123059994433759_5825175_n

ΣΤΟΙΧΕΙΑ - http://www.cretanbeaches.com

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΜΕΙΣ…. Μιλάμε Για Μας Και Διασκεδάζουμε!

 Μια διαφορετική φιλανθρωπική εκδήλωση με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, στις 8 Μαρτίου, συνδιοργανώνουν η Αντιδημαρχία Εθελοντισμού του Δήμου Ηρακλείου και ο «Σύνδεσμος Μελών Γυναικείων Σωματείων Ηρακλείου και Ν. Ηρακλείου».


Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, που θα έχει άρωμα και χρώμα Αποκριάς και θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη (Τσικνοπέμπτη) 7 Μαρτίου 2024, στις 20:00, στο ξενοδοχείο «Αστόρια» (Αίθουσα Ερωφίλη-1ος όροφος), θα γίνουν σύντομες τοποθετήσεις, από την Αντιδήμαρχο Εθελοντισμού του Δήμου Ηρακλείου Φιλαρέτη Δαφέρμου-Χρονάκη και την Πρόεδρο του «Συνδέσμου Μελών Γυναικείων Σωματείων Ηρακλείου και Ν. Ηρακλείου» Μαίρη Παχιαδάκη.

thumbnail_%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97%20%CE%A4%CE%A3%CE%99%CE%9A%CE%9D%CE%9F%CE%A0%CE%95%CE%9C%CE%A0%CE%A4%CE%971


Θα ακολουθήσει αποκριάτικος χορός και μουσική με το D.J. Βασίλη Πλερωνάκη. Ελάτε με τη στολή ή τη μάσκα σας και με μπόλικη διάθεση για ξεφάντωμα!

Πληροφορίες για διάθεση προσκλήσεων (20 ευρώ) στα τηλέφωνα: 2810 242121 και 6974301011 («Σύνδεσμος Μελών Γυναικείων Σωματείων Ηρακλείου και Ν. Ηρακλείου», 09.00-17.00) και στην Αντιδημαρχία Εθελοντισμού Δήμου Ηρακλείου 2810 287949 (08.00-14.00).


Με εκτίμηση,

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΑΙΡΗ ΠΑΧΙΑΔΑΚΗ ΣΜΑΡΩ ΣΤΑΦΥΛΑΚΗ


Εκδήλωση Με Τίτλο «Άρωμα Γυναίκας», Την Παρασκευή 8 Μαρτίου Στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων.

 Ο Αθλητικός Χορευτικός Σύλλογος «ΔΩΣΕ ΠΑΣΟ», σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια – Περιφερειακή Ενότητα Χανίων και με το Δήμο Χανίων, διοργανώνει εκδήλωση με τίτλο «Άρωμα Γυναίκας», την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024, ώρα 20.00, στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων.

Μια Παράσταση με Μουσικές, Χορούς και Ιστορίες απ’ όλη την Ελλάδα, με σημείο αναφοράς τη Γυναίκα, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για τη Γυναίκα, όπως έχει ορισθεί η 8η Μαρτίου.

%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%82-1.heic%CE%99%CE%99

Στην είσοδο της αίθουσας θα υπάρχει κουτί ενίσχυσης του «Ξενώνα Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Χανίων», για όποιον το επιθυμεί.


Εκδήλωση Με Τίτλο «Άρωμα Γυναίκας», Την Παρασκευή 8 Μαρτίου Στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων.

Παρουσίαση του βιβλίου με τίτλο «Ελευθερίου Βενιζέλου και Δασκαλογιάννη: Ιστορικαί Οδοί και Κτήρια της πόλης των Χανίων» του Μανώλη Μανούσακα, σήμερα Τετάρτη 6 Μαρτίου

   Ελευθερίου Βενιζέλου και Δασκαλογιάννη: Ιστορικαί Οδοί και Κτήρια της πόλης των Χανίων»


Το βιβλίο του Μανώλη Μανούσακα, «Ελευθερίου Βενιζέλου και Δασκαλογιάννη: Ιστορικαί Οδοί και Κτήρια της πόλης των Χανίων» παρουσιάζεται την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024, ώρα 19.30, στην αίθουσα του Δ.Σ. του Πνευματικού Κέντρου Χανίων. 


Την παρουσίαση θα κάνει η φιλόλογος Ρούλα Βουράκη. Την εκδήλωση συντονίζει ο εκδότης Χρήστος Μαχαιρίδης.


Συνδιοργάνωση: Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, το περιοδικό και οι εκδόσεις «Έρεισμα», το Φροντιστήριο «Παλλάδιον».

Παρουσίαση του βιβλίου με τίτλο «Ελευθερίου Βενιζέλου και Δασκαλογιάννη: Ιστορικαί Οδοί και Κτήρια της πόλης των Χανίων» του Μανώλη Μανούσακα, την Τετάρτη 6 Μαρτίου

Σαν σήμερα 6 Μαρτίου 1994 φεύγει απο την ζωή η Μελίνα Μερκούρη

 Egkaineia1



Η Μελίνα Μερκούρη (Μαρία Αμαλία Μερκούρη) (Αθήνα, 18 Οκτωβρίου 1920 – Νέα Υόρκη, 6 Μαρτίου 1994) ήταν Ελληνίδα ηθοποιός και πολιτικός. Καταγόταν από σπουδαία οικογένεια πολιτικών. 

Μεγάλη ηθοποιός βραβευμένη με διεθνή βραβεία και παγκόσμιας ακτινοβολίας προσωπικότητα διετέλεσε υπουργός Πολιτισμού όλων των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ (όπως τόνισε και ο Ανδρέας Παπανδρέου "άντεξε" και στους 16 ανασχηματισμούς κυβέρνησης που έκανε), από το 1981-1989 και 1993-1994.


S2


Η οικογένεια Μερκούρη είχε καταγωγή από το Κερατσίνι και μέλη της είχαν πολεμήσει στην Επανάσταση του 1821. Ο παππούς της Μελίνας, Σπυρίδων Μερκούρης, είχε διατελέσει για πολλά χρόνια δήμαρχος Αθηναίων και ο πατέρας της, Σταμάτης Μερκούρης χρημάτισε βουλευτής.



 Ο θείος της, Γεώργιος Μερκούρης,ιδρυτής του φασιστικού κόμματος,το Εθνικοσοσιαλιστικόν Κόμμα Ελλάδος, ήταν και Διοικητής της Εθνικής Τράπεζας την περίοδο της Κατοχής . Το Σεπτέμβρη του 1938 γίνεται δεκτή στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου με συμμαθητές, μεταξύ άλλων, τη Δέσπω Διαμαντίδου, την Αλέκα Παΐζη, τον Ανδρέα Φιλιππίδη, τον Αλέξη Δαμιανό κ.ά.


S4


Το χειμώνα του 1939 παντρεύεται τον Παναγή Χαροκόπο. Πρωτοεμφανίζεται στη θεατρική σκηνή το 1944 στο Θέατρο Βρετάνια με το θίασο του Γιώργου Παππά και Αντώνη Γιαννίδη, με το έργο του Αλέξη Σολομού "Το μονοπάτι της Λευτεριάς" και ακολουθεί το έργο του Laszlo Bus-Fekete "H κόμισσα και ο καμαριέρης". Ακολουθούν: 1945-1946 "Μις Μπα", "Θα σε παντρευτώ Τέρας", 


"Το Πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα", "Πωλείται Κέφι", "Η Μπόρα Πέρασε", "Επικίνδυνη Στροφή", "Ο Άνθρωπος και τα Όπλα", "Φαύλος Κύκλος", "Της Νύχτας τα Καμώματα", "Ένας Φίλος θα ‘ρθει απόψε" 1946 "Τρισεύγενη", "Ανατολικά του Σουέζ", "Το πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέυ", "Δεν θα τα πάρεις μαζί σου", 1947 "Άνθρωπος και Υπεράνθρωπος", "Γαμήλιο Εμβατήριο", "Ο Βασιλικός", "Το τραγούδι της Κούνιας", 1949 "Λεωφορείον ο Πόθος" που αποτέλεσε μια από τις παραστάσεις σταθμούς στην καριέρα της ( παράσταση για την οποία γράφτηκε το τραγούδι του Μάνου Χατζιδάκι "Χάρτινο το Φεγγαράκι") καθώς το Θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν για τους ηθοποιούς του Εθνικού ήταν "απαγορευμένο", "Το μικρό Καλύβι","


Το χαμόγελο της Τζοκόντα","Ο Θάνατος του Εμποράκου", "Bolero", 1950 "Άννα Δουκάτσα", "Η Άννα των Χιλίων Ημερών" ( Ιστορική παράσταση που σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Μυράτ και έπαιζαν μεταξύ άλλων η Μελίνα Μερκούρη, η Ειρήνη Παππά, η Άννα Συνοδινού, η Νίτσα Τσαγανέα, ο Χρήστος Τσαγανέας, ο Δημήτρης Μυράτ, ο Τίτος Βανδής, ο Ντίνος Ηλιόπουλος, ο Μίμης Φωτόπουλος, η Βούλα Ζουμουλάκη κλπ), 1951 "Το Επάγγελμα της Κυρίας Ουόρεν", "Η Μεγάλη Παρένθεση".

S5

S10


Από το 1951 αρχίζει να πρωταγωνιστεί παράλληλα και στην Γαλλική θεατρική σκηνή, όπου έγινε μούσα ενός από τους μεγαλύτερους θεατρικούς συγγραφείς, του Μαρσέλ Ασάρ. Συνεχίζει την παράλληλη πορεία της και στις δύο σκηνές, την αθηναϊκή και την παριζιάνικη. Το 1960 παίζει με το θέατρο Τέχνης το "Γλυκό Πουλί της Νιότης" με τον πρωτοεμφανιζόμενο τότε Γιάννη Φέρτη. 


Επόμενος σημαντικός σταθμός στην θεατρική της καριέρα είναι το "Illya Darling" που ανεβάζει, με προπωλημένα όλα τα εισιτήρια των παραστάσεων και με συμπρωταγωνιστή τον Νίκο Κούρκουλο, στο Μπρόντγουέι στις ΗΠΑ, ενώ είχε ήδη κάνει περιοδεία σε κάθε πολιτεία των ΗΠΑ. 


Το έργο είναι η θεατρική διασκευή του κινηματογραφικού έργου "Never on Sunday" (Ποτέ την Κυριακή), που της είχε χαρίσει παγκόσμια αναγνώριση. Κατά τα έτη 1967-1974, τα χρόνια της δικτατορίας, από τη στιγμή που τελείωσε τις παραστάσεις του "Illya Darling" έπαιξε μόνο την Λυσιστράτη το 1972.

S3

Το 1975 και ενώ έχει επιστρέψει στην Ελλάδα, ανεβάζει στο θέατρο Κάππα με τον Νίκο Κούρκουλο την "Όπερα της πεντάρας", το 1976 την "Μήδεια" με το Κ.Θ.Β.Ε., ενώ το 1978 το "Συντροφιά με το Μπρεχτ" από το Ελληνικό θέατρο του Μάνου Κατράκη, παράσταση για την οποία γράφτηκε από το Θάνο Μικρούτσικο το "Άννα μην κλαις" για να τραγουδηθεί από τη Μελίνα Μερκούρη και τον Γιάννη Κούτρα. 


Τέλος, το 1980 ανέβασε ξανά το "Γλυκό πουλί της Νιότης" με τον Γιάννη Φέρτη και έκλεισε ουσιαστικά την θεατρική της καριέρα με το "Ορέστεια" στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου από το Θέατρο Τέχνης. Το 1992 κάνει μια τελευταία, έκτακτη, εμφάνιση στην όπερα Πυλάδης, σε βιντεοσκοπημένη σκηνή, στο ρόλο της Κλυταιμνήστρας, που παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.


S8


Αρκετά σημαντική ήταν και η πορεία της στον διεθνή και ελληνικό κινηματογράφο. Της χάρισε αρκετά βραβεία με κορυφαίο το βραβείο πρώτης γυναικείας ερμηνείας του Φεστιβάλ των Καννών και επίσης μία υποψηφιότητα για Όσκαρ γιά το Ποτέ την Κυριακή (Never on Sunday) το οποίο έχασε απ'την Ελίζαμπεθ Τέιλορ το 1960.


Η Μελίνα Μερκούρη στην ταινία Ποτέ την Κυριακή
Το κινηματογραφικό της ντεμπούτο έγινε με ένα θεατρικό έργο που είχε γραφτεί από τον Ιάκωβο Καμπανέλλη ειδικά για τη Μελίνα Μερκούρη, το "Στέλλα με τα κόκκινα γάντια", που στην ταινία είχε τον τίτλο "Στέλλα" (1955). Η ταινία αυτή ήταν η μόνη που έκανε η Μελίνα Μερκούρη με ελληνική παραγωγή (Καραγιάννης Καρατζόπουλος).


S6


Παράλληλα είχε σπουδαία πορεία στη δισκογραφία καθώς έχουν κυκλοφορήσει πάνω από δεκαπέντε δίσκοι της, πέρα από soundtrack ταινιών και θεατρικών παραστάσεων. Έχει τραγουδήσει μεγάλους Έλληνες συνθέτες, Μάνο Χατζιδάκι (με τον οποίο τους συνέδεε προσωπική φιλία), Μίκη Θεοδωράκη, Σταύρο Ξαρχάκο, Γιάννη Μαρκόπουλο, Βασίλη Τσιτσάνη αλλά και κορυφαία ερμηνεία μουσικών έργων των Κουρτ Βάιλ και Μπέρτολτ Μπρεχτ. 



Εμφανίσεις έκανε και στην τηλεόραση, σε σειρά ντοκιμαντέρ του BBC σε επεισόδιο με τίτλο "Η Ελλάδα της Μελίνας", από όπου και ο ομώνυμος δίσκος του Σταύρου Ξαρχάκου, όπως και σε σήριαλ και εκπομπές στη Γαλλική και τη Γερμανική τηλεόραση. Επίσης έγραψε και ένα βιογραφικό βιβλίο με τίτλο "Γεννήθηκα Ελληνίδα", του οποίου τα έσοδα από τις πωλήσεις διατέθηκαν για τον αντιδικτατορικό αγώνα (η έκδοσή του στα ελληνικά δεν 
είναι νόμιμη). 



Ο τίτλος του βιβλίου της είναι η απάντηση που έδωσε στους δημοσιογράφους όταν της ζήτησαν να κάνει μία δήλωση για την αφαίρεση της υπηκοότητάς της από τους συνταγματάρχες: "Γεννήθηκα Ελληνίδα και θα πεθάνω Ελληνίδα

S1


Η σορός της έφτασε στην Ελλάδα στις 8 Μαρτίου του 1994 και τέθηκε σε διήμερο λαϊκό προσκύνημα στο παρεκκλήσι της Μητρόπολης Αθηνών, ενώ ταυτόχρονα κηρύχθηκε τριήμερο εθνικό πένθος. 



Την Πέμπτη 10 Μαρτίου του 1994 ψάλλεται η νεκρώσιμος ακολουθία στον Καθεδρικό Ναό Αθηνών και αμέσως μετά εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι τη συνοδεύουν ως το Α' Νεκροταφείο Αθηνών. Ήταν η πρώτη Ελληνίδα που κηδεύτηκε με τιμές αρχηγού κράτους. Ενταφιάστηκε σε οικογενειακό τάφο.



Ο θάνατός της προκάλεσε εκδηλώσεις συγκίνησης σε όλο τον κόσμο. Πολλοί πολιτικοί ηγέτες στέλνουν συλλυπητήρια μηνύματα στην οικογένειά της και στην Ελλάδα. Την ώρα της κηδείας της τα θέατρα και τα μαγαζιά στο Μπρόντγουεϊ παραμένουν κλειστά.
Επίσης έχει ιδρυθεί, σύμφωνα με επιθυμία της, από το σύζυγό της Ζυλ Ντασέν και με τη συμμετοχή προσωπικοτήτων παγκόσμιας ακτινοβολίας, όπως ο νομπελίστας ποιητής Οδυσσέας Ελύτης, ο Γάλλος πολιτικός Ζακ Λανγκ κ.ά. το Πολιτιστικό Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη, το οποίο έχει ως στόχο την επιστροφή των κλαπέντων μαρμάρων της Ακρόπολης

http://el.wikipedia.org/

Ο Χαρακτήρας Των Παρελάσεων Και Η Κουλτούρα Κάθε Λαού

  10729080_658363590951287_139724736_n



10735678_658363584284621_557949972_n


10729017_658363587617954_265980285_n


Οι παρελάσεις σ’ όλο τον κόσμο πραγματοποιούνται για ευρύ φάσμα λόγων και γιορτές κάποιου είδους, ενώ συνήθως ο όρος παρέλαση χρησιμοποιείται για τις στρατιωτικές παρελάσεις ή και για άλλες περιπτώσεις που οι συμμετέχοντες παρελαύνουν σε σχηματισμό.

10726567_658363594284620_169227287_n


10726615_658363607617952_1789807995_n


10728875_658363640951282_1058026539_n

Αποτελούν πομπές από ανθρώπους, οργανώνονται κατά μήκος των δρόμων, ενώ οι συμμετέχοντες συνήθως φορούν ίδιες στολές, κρατούν σημαίες, μουσικά όργανα, εθνικά σύμβολα, ακόμα και μεγάλα μπαλόνια. Οι παρελάσεις έχουν ιστορικό παρελθόν, αφού υπάρχουν πολλές αναφορές ότι στην αρχαιότητα ο βασιλιάς ή αυτοκράτορας έκανε επίβλεψη των στρατιωτικών του δυνάμεων για να κρίνει την πειθαρχία και τον εξοπλισμό των στρατιωτών. Γνωστό είναι το επεισόδιο όπου ο Ρωμαίος αυτοκράτορας Τίτος κατά τη διάρκεια της πολιορκίας των Ιεροσολύμων το 70 μ.Χ. έβαλε τις λεγεώνες του να παραταχθούν φορώντας το εξοπλισμό τους προκειμένου να λάβουν τον μισθό τους και για να προκαλέσουν με αυτόν τον τρόπο επιβλητική εντύπωση στον πολιορκημένο εχθρό.

10744773_658363620951284_1698619500_n


10728886_658363637617949_1102507385_n


10729023_658363600951286_12650721_n


10729066_658363627617950_87853572_n

Σε όλο τον κόσμο γίνονται διάφοροι τύποι όπως:


Παρελάσεις λουλουδιών «Flower parade» στις οποίες οι συμμετέχοντες, τα άρματα, τα οχήματα, τα σκάφη, τα ζώα είναι διακοσμημένα ή καλύπτονται με λουλούδια, ενώ οι άνθρωποι φορούν κοστούμια. Τέτοιου είδους παρελάσεις λουλουδιών πραγματοποιούνται σε πολλές χώρες.
Στρατιωτικές παρελάσεις οι οποίες έχουν εξ ολοκλήρου τελετουργικό χαρακτήρα και συγκεκριμένους σχηματισμούς. Οι σχηματισμοί των παρελάσεων συνδέονται με το γεγονός ότι οι στρατιώτες από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι και τα τέλη του 19ου αιώνα, πολεμήσουν με σχηματισμούς. Μαζικές παρελάσεις μπορεί επίσης να χρησιμοποιούνται για σκοπούς προπαγάνδας, ώστε να επιδεικνύουν την προφανή στρατιωτική δύναμη για ένα έθνος.



10744952_658363610951285_196356869_n


10735632_658363577617955_1110560384_n


10744933_658363614284618_1701700973_n

 Υπάρχουν παρελάσεις που γίνονται σε ορισμένες χώρες τα Χριστούγεννα για να γιορτάσουν την επίσημη έναρξη της περιόδου των Χριστουγέννων με την άφιξη του Αϊ Βασίλη. Αυτές περιλαμβάνουν χαρούμενα θέματα, άρματα, χορευτικές ομάδες και συγκροτήματα που παίζουν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και καταλήγουν κοντά στο κέντρο της πόλης.


10743281_658363630951283_1035097741_n


10743760_658363617617951_510585784_n


10743796_658363597617953_58799732_n



 Παρελάσεις συναντάμε κατά τη διάρκεια των αποκριών, με σκοπό να γίνει ο εορτασμός μιας νίκης είτε από πολέμους, είτε από νίκες στον αθλητισμό και συνήθως προσπαθούν να προάγουν την παγκόσμια κουλτούρα, την εθνική συνείδηση, ενώ έχουν χαρακτήρα ανάλογο με τα ήθη και τα έθιμα κάθε λαού.


10735678_658363584284621_557949972_n

10729080_658363590951287_139724736_n

10745012_658363624284617_2085476184_n


10745068_658363644284615_2058022885_n


10748697_658363604284619_94838590_n


10749072_658363574284622_811154218_n


10749102_658363580951288_169722736_n




Κατερίνα Γεωργιάδη