Σάββατο 29 Ιουνίου 2024

Επίσκεψη Στο Χωριό Θωμαδιανό Του Δήμου Βιάννου

 553103_430985470307875_259582842_n


Το Θωμαδιανό (κάτοικοι 111 το 2001) είναι χωριό της επαρχίας Βιάννου και του Δημοτικού διαμερίσματος Εμπάρου του δήμου Βιάννου, στο Νομό Ηρακλείου. Είναι χτισμένο σε υψόμετρο 390μ. 


Στον οικισμό βρίσκεται ο ναός της Αγίας Παρασκευής που είναι και η πολιούχος. Άλλοι ναοί είναι ο Άγιος Γεώργιος, ο Μιχαήλ Αρχάγγελος και της Ζωοδόχου Πηγής.
430859_430985456974543_1822035569_n+(1)
163299_430985493641206_1770739463_n

538654_430985410307881_1189877203_n

418700_430985353641220_1577638837_n

Ο μικρός οικισμός είναι κτισμένος δίπλα σε ποταμό και είναι πνιγμένος στα μεγάλα δέντρα, όπως πλατάνια, καρυδιές, λεύκες κ. ά. Από το κέντρο του χωριού περνάει ένα μεγάλο αυλάκι νερού που του προσδίδει μια ιδιαίτερη εικόνα. 


Το χωριό πήρε την ονομασία του από το όνομα των κατοίκων Θωμαδάκης. Στην περίοδο της Τουρκοκρατίας το Θωμαδιανό ήταν μετόχι της Εμπάρου.
Το Θωμαδιανό είχε 86 κατοίκους το 1920 και 122 το 1991

IMG_4186

IMG_4187

IMG_4188

544045_430985516974537_643905568_n

553103_430985470307875_259582842_n

Tο Χωριό Ποταμίδα Του Δήμου Κισσάμου

 IMG_2343


, βρίσκεται 3.5 κμ, από το Καστέλι Κισσάμου, και 40 κμ, από τά Χανιά, στον δρόμο πρός Καλουδιανά, Ποταμίδα Τοπόλια και έχει 238 κατοίκους.
Το χωριό είναι κτισμένο, κοντά στόν ποταμό «τυφλό», σέ ένα υπέροχο μέρος γεμάτο βλάστηση.
Είναι η έδρα τής κοινότητας και η παλαιότερη αναφορά της γίνεται στήν απογραφή του 1834. 

IMG_2337

IMG_2341

IMG_2342

IMG_2345

IMG_2346

IMG_2348

ΤΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΑΝΤΛΗΣΑΜΕ ΑΠΟ http://potamida.wordpress.com
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΕΝΝΑΡΑΚΗΣ

Ανακοίνωση για υποψήφιους φοιτητές/τριες του Τμήματος Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Κρήτης

 Αγαπητές υποψήφιες φοιτήτριες και αγαπητοί υποψήφιοι φοιτητές,

Tο νέο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΠΣ) Φιλοσοφίας του νεοϊδρυθέντος Τμήματος Φιλοσο-φίας του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο βαθμολογήθηκε πρόσφατα με άριστα σε όλα τα κριτήρια πιστοποίησης του από την ΕΘΑΑΕ!


Είναι το μόνο ΠΠΣ Φιλοσοφίας το οποίο καλλιεργεί τη Φιλοσοφία σε όλο το εύρος των βασικών κλάδων και των ιστορικών περιόδων της, μάλιστα με ιδιαίτερη έμφαση στην πρακτική φιλοσοφία (ηθική, πολιτική και κοινωνική φιλοσοφία, φιλοσοφία του δικαίου, αισθητική και φιλοσοφία της τέχνης) και ιδιαίτερα στη φιλοσοφική πραγμάτευση σύγχρονων κοινωνικών ζητημάτων, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το περιβάλ-λον, το φύλο.



Επίσης είναι το μόνο ΠΠΣ Φιλοσοφίας το οποίο εκπαιδεύει στην καινοτόμα και διεθνώς αναγνωρισμένη παιδαγωγική μέθοδο «Φιλοσοφία για Παιδιά» (P4C), ενώ επιπλέον περιλαμβάνει πολλές ελεύθερες ε-πιλογές μαθημάτων από άλλα Τμήματα και έχει ενσωματωμένο πρόγραμμα μαθημάτων απόκτησης δι-δακτικής επάρκειας.


Το πτυχίο του Τμήματος Φιλοσοφίας διασφαλίζει επαγγελματικά δικαιώματα φιλολόγου (ΠΕ02), επίσης όμως οι απόφοιτοι/ες έχουν τη δυνατότητα να απασχοληθούν σε κρατικούς και ιδιωτικούς πολιτιστικούς φορείς, οργανισμούς ή ιδρύματα, όπως και να εξειδικευθούν στη διεθνώς ανερχόμενη μέθοδο της Φιλο-σοφικής Συμβουλευτικής (δείτε, για παράδειγμα, σχετικό άρθρο στην εφημερίδα Το Βήμα, 24/06/2024).


Επιπλέον, το πτυχίο Φιλοσοφίας είναι ένα από τα πιο δυναμικά πτυχία για την πρόσβαση σε μεταπτυ-χιακά προγράμματα σπουδών, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μεταπτυχιακών σπουδών σε όλες τις αν-θρωπιστικές επιστήμες, επίσης στις κοινωνικές επιστήμες, στον πολιτισμό, στην επικοινωνία, στη δημό-σια διοίκηση, στη διοίκηση επιχειρήσεων, στη διαχείριση των τεχνών, κ.ά.


Το διδακτικό προσωπικό μας είναι ερευνητικώς και διδακτικώς εξαιρετικό με βάση διεθνή πρότυπα και έτοιμο να βοηθήσει και να καθοδηγήσει, το δε γραμματειακό μας προσωπικό είναι πάντα φιλικό και δια-θέσιμο.

Το Ρέθυμνο και η Κρήτη γενικά είναι τόποι γνωστοί για τη φιλοξενία τους και προσφέρουν πολλά για να ανακαλύψει κανείς, γαστριμαργικά, πολιτισμικά, δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου, και κάθε λογής άλ-λες πλευρές και δυνατότητες ζωής και δράσης.

Θα είναι τιμή και χαρά μας να επιλέξετε το Τμήμα Φιλοσοφίας για τις προπτυχιακές σπουδές σας και να γίνετε έτσι συνοδοιπόροι μας στο συναρπαστικό ταξίδι ανάπτυξής του στα διεθνή πεδία αιχμής της έρευ-νας και της επιστήμης!

Βιβλιοπαρουσίαση στα Χανιά: Κατερίνα Σταματελάτου «Κλειστόν λόγω πένθους»

 Οι Εκδόσεις Ραδάμανθυς σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου της Κατερίνας Σταματελάτου «Κλειστόν λόγω πένθους», την Κυριακή 30 Ιουνίου 2024, στις 8.00 το απόγευμα, στο ξενοδοχείο Porto Veneziano, στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων.


Θα μιλήσουν για το βιβλίο οι:

-Ελένη Παπαδάκη, καθηγήτρια Ιατρικής σχολής Πανεπιστημίου Κρήτης, διευθύντρια αιματολογικής κλινικής ΠΑΓΝΗ

-Βασιλική Πιτσικάλη, μαμά της Ραφαέλας

-Αναστασία Βασκούδη, Υπαρξιακή ψυχοθεραπεύτρια – Ιδρύτρια ΜΚΟ <<Grief Matters>>

& η συγγραφέας του βιβλίου Κατερίνα Σταματελάτου




Χαιρετίζει ο Χρήστος Τσαντής, υπεύθυνος των εκδόσεων Ραδάμανθυς.

Ως φόρο τιμής στη Ραφαέλα Πιτσικάλη θα γίνει ενημέρωση και εγγραφές εθελοντών δοτών μυελού των οστών από τον σύλλογο «Ορίζοντα»

«Ένα βιβλίο συγκλονιστικό, ένα εγχειρίδιο ψυχής…»

Το «Κλειστόν λόγω πένθους» είναι σαν να μας συστήνει ξανά τη λέξη πένθος. Η συγγραφέας δε στέκεται μόνο στη δική της απώλεια, έχοντας χάσει και η ίδια το παιδί της, αλλά είναι σαν να αγκαλιάζει όλους όσους παλεύουν με ό,τι έχασαν ή αγωνίζονται να μην το χάσουν, και με αυτόν τον τρόπο δε μας δίνει να διαβάσουμε απλά ένα βιβλίο, αλλά ένα εγχειρίδιο ψυχής.

Το βιβλίο της Κατερίνας Σταματελάτου είναι σαν να μας ξανασυστήνει τη λέξη πένθος. Με ειλικρίνεια, ενσυναίσθηση, σπαραγμό και γενναιότητα, η συγγραφέας βουτάει σε όλα τα επώδυνα στάδια κάθε είδους απώλειας, φυσικής ή ψυχικής, και κοινωνά μαζί μας την αδιαίρετη όσο και συγγενή ιερότητά της με τη ζωή.

Κρυσταλία Πατούλη, σύμβουλος ψυχικής υγείας, δημοσιογράφος

Η απώλεια μεγαλώνει με τα χρόνια, κι εγώ καλούμαι να κολυμπάω σε αχαρτογράφητες θάλασσες του εαυτού μου και να δαμάζω την αντάρα μέσα μου, ενώ ο κόσμος τριγύρω μου δε μιλά πια την ίδια γλώσσα με μένα. Το αλφάβητο της απώλειας το ξέρουν μόνο αυτοί που θάψανε ό,τι αγαπούσαν πολύ.

Φτάνουν οι λέξεις να δαμάσουν τον πόνο της απώλειας;

Φτάνουν οι ιστορίες για να μείνουν αθάνατες οι μνήμες;

Η Κατερίνα Σταματελάτου γεννήθηκε το 1980 στη Σητεία της Κρήτης από πατέρα Κεφαλλονίτη και μητέρα Κρητικιά. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά, ένα στη γη και ένα στον ουρανό. Μέχρι σήμερα, έχει συμμετάσχει με κείμενό της σε ένα συλλογικό έργο, ενώ το «Κλειστόν λόγω πένθους» είναι το πρώτο της βιβλίο.

Δείτε εδώ για παραγγελία του βιβλίου:



Ηλίας Σταυρίδης - Η είσοδος της Κίνας στον διαστημικό αγώνα

 Υπήρξε μια εποχή που η λεγόμενη «διαστημική κούρσα» ήταν αποκλειστική υπόθεση της Ρωσίας και των Ηνωμένων Πολιτειών. Τότε τα αφηγήματα και η προπαγάνδα, αφορούσαν τις αποστολές Apollo ή τα ταξίδια του διαστημικού σταθμού Mir.


Στις αρχές Ιουνίου το διαστημικό πανόραμα άλλαξε, με την εμφάνιση ενός τρίτου ανταγωνιστή, της Κίνας, η οποία ανακοίνωσε μια ιστορική πρωτιά: τη συλλογή δειγμάτων στην άπω πλευρά της Σελήνης.


Τον κινεζικό ανιχνευτή Change-6 σηματοδότησε ένα σημείο καμπής. Απογειώθηκε από τη σεληνιακή επιφάνεια με δείγματα από μια περιοχή που ήταν ανεξερεύνητη. Η επιχείρηση αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για το κινεζικό διαστημικό πρόγραμμα, το οποίο στοχεύει στη συνέχιση της σεληνιακής εξερεύνησης με επανδρωμένη αποστολή προγραμματισμένη για το 2030.


Το διαστημικό ανιχνευτικό όχημα κατάφερε να φύγει από την επιφάνεια της Σελήνης και να μπει σε τροχιά, παρά τις ακραίες θερμοκρασίες που συνάντησε.



Η αποστολή, η οποία ξεκίνησε στις 3 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε στη μεγάλη λεκάνη του Νότιου Πόλου-Aitken, έναν από τους μεγαλύτερους κρατήρες πρόσκρουσης στο ηλιακό σύστημα, που βρίσκεται στην άπω πλευρά της Σελήνης. Εξοπλισμένος με ένα τρυπάνι και έναν ρομποτικό βραχίονα, ο ανιχνευτής είχε στόχο να συλλέξει δείγματα που θα μπορούσαν να αποκαλύψουν την προέλευση του φυσικού δορυφόρου της Γης.


Ένας από τους στόχους ήταν η ανίχνευση της παρουσίας ουρανίου στην μακρινή πλευρά της Σελήνης. Για να το κάνει αυτό, έφερε επί του σκάφους έναν ανιχνευτή

ραδονίου, ένα ραδιενεργό αέριο που παράγεται στον ρηγόλιθο (σεληνιακό έδαφος) μέσω της διάσπασης του ουρανίου.


Θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην κατανόηση του πάγου στη Σελήνη. Σημαντικές ποσότητες θα μπορούσαν να βρεθούν στις πιο ψυχρές πολικές περιοχές, κρυμμένες και προστατευμένες από το ηλιακό φως. Εάν εξαχθεί, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικές διαστημικές βάσεις.

Το κατόρθωμα της Κίνας δεν είναι μόνο μια επιστημονική πρόοδος, αλλά και ένα σύμβολο της θέσης που έχει η ασιατική χώρα στον σύγχρονο κόσμο. Κατά τη διάρκεια της αποστολής, μια κινεζική σημαία εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην άπω πλευρά της Σελήνης, προσθέτοντας την πολιτική διάσταση στο επιστημονικό επίτευγμα.


Τα δείγματα που συλλέχθηκαν θα μπορούσαν επίσης να συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση της προέλευσης του ηλιακού συστήματος και να διευκολύνουν την προετοιμασία μελλοντικών εξερευνήσεων.

Ενώ η CNSA δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τα επόμενα βήματα της αποστολής, τα δείγματα αναμένεται να παραμείνουν σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη για μερικές εβδομάδες πριν επιστρέψουν στη Γη. Αυτή η επιστροφή αναμένεται στα τέλη αυτού του μήνα, σηματοδοτώντας ένα νέο στάδιο σε μια σειρά από ακόμη πιο φιλόδοξες σεληνιακές αποστολές.


Τα σχέδια περιλαμβάνουν όχι μόνο επανδρωμένες αποστολές, αλλά και την κατασκευή μιας σεληνιακής βάσης μέχρι το 2030, αποδεικνύοντας τη δέσμευση του Πεκίνου να γίνει διαστημική δύναμη.

Πηγή https://www.geoeurope.org/2024/06/20/i-eisodos-tis-kinas-ston-diastimiko-agona/


Τo geoeurope είναι ένας ιστότοπος που δημιουργήθηκε από επιστήμονες και ειδικούς που έχουν ασχοληθεί με τη γεωπολιτική της Ευρώπης και έχουν διαπιστώσει συγκεκριμένα κενά στη ροή των πληροφοριών που διαμορφώνουν τις γεωπολιτικές συζητήσεις στην ήπειρό μας.

Ο Ιερός Ναός Αγίου Πέτρου Των Δομηνικανών Στην Πόλη Του Ηρακλείου

 QQQQQQQQQQQQQQQ


Ο Ναός του Αγίου Πέτρου χτίστηκε κατά τους πρώτους χρόνους της βενετσιάνικης κυριαρχίας ως Καθολικό της Μονής του Τάγματος των Δομηνικανών (Domenicani Predicatori). 


Αποτελεί ένα από τα παλαιότερα μνημεία αρχιτεκτονικής των Κιστερκιανών Μοναχών του 12ου αιώνα, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα.
     Βρίσκεται δίπλα στο θαλάσσιο τείχος, μεταξύ του ενετικού λιμανιού και της Πύλης Δερματά, στη σημερινή παραλιακή λεωφόρο Σοφοκλή Βενιζέλου.

1

     Στη διάρκεια της ενετικής κυριαρχίας γίνονταν ταφές επιφανών ηγετών της Κάντια, ενώ από τα πρώτα χρόνια της οθωμανικής κυριαρχίας, ο ’γιος Πέτρος μετατράπηκε σε μουσουλμανικό τέμενος στη μνήμη του Σουλτάνου Ιμπραήμ.


     Στην αρχική του μορφή ήταν Ναός μονόκλιτος, ξυλόστεγος και με ελαφρά προεξέχον εγκάρσιο κλίτος έμπροσθεν του Πρεσβυτερίου. Το τελευταίο ήταν ορθογώνιο, καλυπτόμενο από δύο χαμηλά σταυροθόλια και πλαισιωμένο από δύο συμφυή τετράγωνα παρεκκλήσια (παστοφόρια). 


Η ανατολική του πλευρά διαμορφώθηκε όχι ως ημικυκλική κόγχη του ιερού, αλλά ως τετράγωνη και κοσμημένη σε όλο της το πλάτος με ένα μεγάλο τρίλοβο άνοιγμα.

2

Μέχρι το 15ο αι. σταδιακά προστέθηκαν τέσσερα παρεκκλήσια στη σειρά στη νότια πλευρά του ναού. Στο ένα από αυτά διατηρούνται μέχρι σήμερα τοιχογραφίες που ανήκουν στο 15ο αι., μοναδικές στην πόλη του Ηρακλείου. 



Και στα τέσσερα αυτά παρεκκλήσια βρέθηκαν ταφές η μια από τις οποίες σε τάφο με μαρμαρόγλυφη διακόσμηση. Το 14ο αι. προστέθηκε και το ΝΑ παρεκκλήσιο που λόγω της μεγάλης του διάστασης έχει εξωτερική είσοδο προς τη νότια πλευρά του αρχικού παρεκκλησίου.

3

     Αποτελεί ένα από τα παλαιότερα μνημεία της κατηγορίας του, με ευρύτερο ευρωπαϊκό ενδιαφέρον και για την πορεία της αρχιτεκτονικής του 13ου αιώνα και την παρουσία της τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα.



     Χαρακτηριστικό επίσης είναι ότι ειδικά ως προς τη διώροφη διάταξη των αρχικών παρεκκλησίων του Ιερού, αυτή δεν έχει εντοπιστεί σε άλλο μνημείο της κατηγορίας του. Ήδη στην Κρήτη ο Ναός του Αγίου Πέτρου έχει αποτελέσει πρότυπο για τον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Χανίων κατά το γύρισμα του 13ου προς το 14ο αιώνα.


QQQQQQQQQQQQQQQ
4
5

Οι επιμέρους πολλαπλές ιδιομορφίες του μνημείου, που εντοπίστηκαν κατά τις εργασίες αποκατάστασης, φανερώνουν συγγένειες με απολύτως σύγχρονά του κτίσματα της ίδιας αρχιτεκτονικής μορφής στη Γαλλία και στην Ιταλία του 13ου αιώνα στο Silvanes, το Venzone και το Rieti.
     Το κτίριο υπέστη εκτεταμένες καταστροφές από σεισμούς που έγιναν από τον 14ο μέχρι τον 18ο αιώνα. Η τολμηρή αρχιτεκτονική του μνημείου με τις μεγάλες διαστάσεις ως προς το μήκος (54μ.), το πλάτος (15μ.) και το ύψος (12μ.) του κεντρικού του κλίτους, σε συνδυασμό με την απουσία αντηρίδων κατά μήκος του βορείου και του νοτίου τοίχου του, φαίνεται ότι συντέλεσαν στην εν μέρει κατάρρευσή του τρεις φορές από σεισμούς, κατά τις αρχές του 14ου αιώνος, στις αρχές του 16ου και κατά το 18ο. Κατά το σεισμό του 18ου αιώνα καταστράφηκαν: 1) η στέγη, 2) το μεγαλύτερο μέρος του βορείου τοίχου, 3) το ΒΑ παρεκκλήσιο του 14ου αιώνα, 4)το ΝΔ παρεκκλήσιο του 15ου αιώνα, 5) το ανατολικό σταυροθόλιο με τμήμα του τριλόβου παραθύρου, 6) η ΒΔ εξωτερική παραστάδα και 7) το άνω μέρος του δυτικού τοίχου του Ναού.

%CE%9C%CE%9F%CE%9D%CE%97+%CE%A0%CE%95%CE%A4%CE%A1%CE%9F%CE%A5+%CE%9A%CE%91%CE%99+%CE%A0%CE%91%CE%A5%CE%9B%CE%9F%CE%A5+%CE%91%CE%A1%CE%A7%CE%95%CE%A3+%CE%A4%CE%9F%CE%A5+%CE%91%CE%99%CE%A9%CE%9D%CE%91+2

Σε όλη τη διάρκεια της Ενετοκρατίας, τόσο στο εσωτερικό δάπεδο του Ναού όσο και εξωτερικά, περιμετρικά των τοίχων του, γίνονταν ταφές επιφανών πολιτικών και πνευματικών ηγετών της Κάντια. Στο Β΄ τόμο του μνημειώδους έργου του Monumenti Veneti nell isola di Creta, o Τζ. Τζερόλα αναφέρει ότι εκεί έχουν ταφεί οι Δούκες της Κρήτης Μάρκος Γραντόνικος (1331), Ιωάννης Μοροζίνης (1338), Μαρίνος Grimani (1348) και Φίλιππος Ντόριο (1357).

Με την έλευση της Οθωμανικής κυριαρχίας ο ’γιος Πέτρος μετατράπηκε αμέσως σε μουσουλμανικό τέμενος στη μνήμη του Σουλτάνου Ιμπραχήμ και του προστέθηκε εξωτερικά στη ΝΔ γωνία μιναρές.
     ’λλα στοιχεία, της οθωμανικής περιόδου, που αποκαλύφθηκαν κατά τις εργασίες αποκατάστασης είναι το μιχράμπ του τεμένους, τα βοτσαλωτά δάπεδα του περιβάλλοντα χώρου καθώς και ένας κεραμεικός κλίβανος.

%CE%9C%CE%9F%CE%9D%CE%97+%CE%A0%CE%95%CE%A4%CE%A1%CE%9F%CE%A5+%CE%9A%CE%91%CE%99+%CE%A0%CE%91%CE%A5%CE%9B%CE%9F%CE%A5+%CE%91%CE%A1%CE%A7%CE%95%CE%A3+%CE%A4%CE%9F%CE%A5+%CE%91%CE%99%CE%A9%CE%9D%CE%91
ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ

Γύρω από τη Μονή με το επιβλητικό Καθολικό και τα προσκτίσματά της, στον περιβάλλοντα χώρο του ναού (Καστέλλα), έχουν αποκαλυφθεί σημαντικά λείψανα αρχαιότερων ιστορικών φάσεων της πόλης που ανήκουν στις περιόδους της Αραβικής κατάκτησης, της Β΄ Βυζαντινής και της πρώιμης Ενετικής κυριαρχίας.

     Πριν την αποκάλυψη των αρχαιοτήτων στο χώρο της Καστέλλας, υπήρχε σταφιδεργοστάσιο και στη συνέχεια κέντρο διασκέδασης με την επωνυμία «Καστέλλα» απ όπου προέρχεται και η σημερινή επωνυμία του χώρου.
     Ως ανταλλάξιμη περιουσία αγοράσθηκε από την Ενορία του Αγίου Δημητρίου Λιμένος για να λειτουργήσει ως Ναός. Τελικά αποφασίστηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού να επιτραπεί μόνο η επετειακή λειτουργία του περιστασιακά και να παραμείνει ως επισκέψιμο μνημείο. Τις τελευταίες δεκαετίες τόσο το Καθολικό, όσο και τα προσκτίσματα της Μονής αναστηλώνονται, ενώ ο περιβάλλων χώρος απαλλοτριώθηκε και διαμορφώνεται ως οργανωμένος αρχαιολογικός χώρος συνδεμένος με την Ενετική Μονή.







ΚΕΙΜΕΝΑ - Αξιώτη Ευγενία / Ζαχαριουδάκη Ερμιόνη - Ραφαέλα
ΦΩΤ ΕΓΧΡΩΜΕΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΕΝΝΑΡΑΚΗΣ
ΦΩΤ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ - ΑΡΧΕΙΟ ΒΙΚΕΛΑΙΑ
ΩΤ -