Δευτέρα 26 Μαΐου 2025

Alltours: Νέα επεκτατική πολιτική των ξενοδοχείων Allsun σε όλη την Ελλάδα και μία νεοσύστατη εταιρεία με έδρα την Κρήτη

 Εκτός από τα δύο νέα ξενοδοχεία Allsun, μέλος της Alltours, στην Κρήτη τα οποία θα ανοίξουν το φετινό καλοκαίρι, όπως έχει ήδη δημοσιεύσει το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, στα σχέδια βρίσκεται μία περαιτέρω στρατηγική επέκταση σε όλη την Ελλάδα για το 2026 σε συνδυασμό με την ίδρυση της Alltours Greece SA για την ενοποίηση των δραστηριοτήτων στην Ελλάδα, με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης. 


Σημειώνεται ότι από το 2013 έχει ιδρυθεί η ALLTOURS GREECE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, με έδρα στο Ηράκλειο της Κρήτης, οπότε η ανακοίνωση για νέα εταιρία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.


Ο όμιλος εταιρειών alltours επεκτείνεται στην Ελλάδα, η οποία αποτελεί έναν από τους προορισμούς με τον υψηλότερο όγκο καλοκαιρινών ταξιδιών της alltours και αυτή τη στιγμή βιώνει μια πραγματική άνθηση με υψηλούς διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης. Η Allsun Hotels λειτουργεί επί του παρόντος τέσσερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα.


Τον Ιούλιο του 2025, η allsun Hotels, μέρος της alltours, θα ανοίξει το ολοκαίνουργιο Carolina Sun Beach Hotel στην Κρήτη – το πρώτο 5 αστέρων ξενοδοχείο της μάρκας. Ωστόσο, το νέο θέρετρο allsun Malia Beach 4,5 αστέρων στην Κρήτη ξεκίνησε πρόσφατα τη θερινή του σεζόν για το 2025 μετά από εκτεταμένο εκσυγχρονισμό.


Στο μέλλον, όλα τα ελληνικά ξενοδοχεία allsun θα διοικούνται υπό την αιγίδα της νεοσύστατης εταιρείας alltours Greece SA, με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης. Η Allsun Hotels σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα ξενοδοχεία στα ελληνικά νησιά για τη θερινή σεζόν του 2026.


Η alltours επεκτείνεται επίσης στον τομέα των resort στην Ελλάδα: το brand Alltoura του ομίλου επεκτάθηκε φέτος στην Κρήτη με το Alltoura Club Hotel Mare Blue & Village και στη Ρόδο με το Alltoura Club Hotel Kiotari Miraluna Resort.


Εκτός από την εκτεταμένη προσφορά της στα νησιά με τον μεγαλύτερο όγκο ταξιδιών όπως η Κρήτη, η Ρόδος και η Κως, η alltours είναι ο ταξιδιωτικός πράκτορας με το ευρύτερο χαρτοφυλάκιο μικρότερων ελληνικών νησιών. Για το καλοκαίρι του 2025, το πρόγραμμα έχει επεκταθεί ξανά στις λιγότερο γνωστές περιοχές της Ελλάδας. Αυτά περιλαμβάνουν τη Ζάκυνθο, την Κεφαλονιά και τη Λευκάδα στο Ιόνιο Πέλαγος, τη Νάξο και την Πάρο στις Κυκλάδες, καθώς και τα νησιά Σκιάθο και Σκόπελο των βόρειων Σποράδων.


Επιπλέον, η alltours έχει επεκτείνει περαιτέρω το πρόγραμμά της για την Ελλάδα, ώστε να συμπεριλάβει την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας με το Πόρτο Χέλι, το Ναύπλιο και την Κόρινθο, την Πελοπόννησο με την Καλαμάτα και την Κυλλήνη, και τη Θεσσαλονίκη ως σημείο εκκίνησης για εκδρομές στη χερσόνησο της Χαλκιδικής και την Ολυμπιακή Ριβιέρα.

https://money-tourism.gr/

Συνεχίζεται η Παράσταση «Ο κύκλος του έρωτα» στο Ηράκλειο

 Τα δυο τελευταία Σαββατοκύριακα του Μαΐου, το Heraklion Improv Theater (HiT) φέρνει νέο αέρα στο θεατρικό στερέωμα του Ηρακλείου παρουσιάζοντας το έργο «Ο κύκλος του έρωτα» του Άρτουρ Σνίτσλερ σε μια ανατρεπτική, κωμική διασκευή με ζωντανή μουσική επί σκηνής!

Heraklion Improv Theater, Χάνδακος 36Γ, Ηράκλειο

«Ο κύκλος του έρωτα» φωτίζει την υποκρισία των κοινωνικών ρόλων και προσωπείων και αποδομεί τις συμβάσεις του έρωτα και του γάμου. 



Σε δέκα σύντομες σκηνές γεμάτες γέλιο και σάτιρα, χαρακτήρες διαφόρων κοινωνικών στρωμάτων συναντιούνται ανά ζεύγη, παρασύρονται από το πάθος και αφήνουν πίσω τους αλληλοσυνδεόμενα νήματα επιθυμίας και αμηχανίας. Ταυτόχρονα, η ζωντανή μουσική συμμετέχει ενεργά στην πλοκή σαν «τρίτος ηθοποιός».



Ημέρες Παράστασης: 

Σάββατο 31 Μαΐου, Κυριακή 1 Ιουνίου

Ώρα έναρξης: 21.00
Διάρκεια: 100’


Heraklion Improv Theater (HiT), Χάνδακος 36Γ


Πληροφορίες: 281 301 6467 & 694 492 4646

Μια παραγωγή της OFF BOOK CULTURE ΑΜΚΕ

Εισιτήρια:
Προπώληση 15 € στο heraklionimprov.gr
Μειωμένο 12€, ΑμεΑ δωρεάν
Στο ταμείο 18€

Θίασος “ΑΓΑΠΕΣ”
Σκηνοθεσία – Δραματουργία: Χαρά Καντά
Σκηνικά: Tiny Rebels, Ελένη Ανθουλάκη, Νικήτας Παναγιωτάκης
Κοστούμια: Χαρά Καντά

Παίζουν με σειρά εμφάνισης : Χαρά Καντά, Μιχάλης Παναγιωτάκης, Έλενα Παπαδομανωλάκη, Κάλλια Μυλωνάκη, Δημήτρης Κτιστάκης, Ζαχαρένια Ατζιτζικάκη, Μιχάλης ΒελονάκηςΤραγούδι: Κατερίνα ΣπυριδάκηΦώτα/ Ήχος : Sky ΒλαχάκηςΦωτογραφία: Βασίλης ΣπύρουΑφίσα: Μιχάλης ΠαναγιωτάκηςΧορηγοί: JoinWeb, Tiny Rebels** 

Η παράσταση είναι κατάλληλη για άτομα 16 ετών και άνω** Η είσοδος στο χώρο του θεάτρου απαγορεύεται 15 λεπτά μετά την έναρξη της παράστασης

Εκδήλωση για την Οδική Ασφάλεια «ΤΗ ΖΩΗ ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ»

 Το Δίκτυο Συνεργαζόμενων Φορέων της Φορτέτσας «Συνδεόμαστε και Δρούμε!», στο πλαίσιο των δράσεων – παρεμβάσεων για την πρόληψη και αντιμετώπιση των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων της περιοχής, διοργανώνει εκδήλωση με τίτλο "ΤΗ ΖΩΗ ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ", η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025, ώρα 19.00 στο Αθλητικό Κέντρο Φορτέτσας.  


Η εκδήλωση απευθύνεται σε παιδιά και ενήλικες και επιδιώκει την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας για την ενίσχυση της γνώσης για την οδική ασφάλεια. Απώτερος σκοπός είναι η καλλιέργεια της κουλτούρας ασφαλούς συμπεριφοράς στο οδικό δίκτυο.




Στόχοι της Εκδήλωσης είναι:

  • Ενημέρωση της κοινότητας σχετικά με τους βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας.
  • Ευαισθητοποίηση για τους κινδύνους της οδικής κυκλοφορίας και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.
  • Ενίσχυση της υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς σε παιδιά, γονείς και οδηγούς.
  • Συνεργασία των τοπικών φορέων για την προώθηση της ασφάλειας στους δρόμους.
  • Προώθηση της ενεργής συμμετοχής όλων των πολιτών σε δράσεις που στοχεύουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Η εκδήλωση περιλαμβάνει:

 

-Ομιλία με τίτλο «Οδική ασφάλεια ζήτημα ζωής» από τον κ. Λιονάκη Ιωάννη, πρόεδρο του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.ΤΑ

 

-Θέατρο FORUM για μικρούς & μεγάλους με τίτλο «Tους κανόνες αν τηρώ φτάνω ασφαλής στο προορισμό», από την ομάδα θεατρικού παιχνιδιού του Πολιτιστικού Συλλόγου Φορτέτσας.                             Εμψυχωτές: Παρτάλη Δήμητρα & Σταυρακάκη Αγγελική.

 

-Τραγούδια από την Παιδική & Νεανική Χορωδία του Δήμου Ηρακλείου.                                                                                                           Πιάνο: Κοκκίνης Νίκος                                                                           Μουσική διεύθυνση: Κυριακίδη Αθανασία.

 

-Σταθμοί με:  

  • Προσομοιωτής πρόσκρουσης
  • Γυαλιά προσομοίωσης μέθης
  • Ελεγχόμενος Απεγκλωβισμός Πολυτραυματία από Αυτοκίνητο
  • Α΄ Βοήθειες
  • Διαδραστικές Ασκήσεις & Παιχνίδια
  • Εικαστικά Δρώμενα & Δημιουργίες
  • Εκπαιδευτικό Υλικό για μικρούς και μεγάλους

 

Συμμετέχουν:

- Τμήμα Τροχαίας Ηρακλείου

- ΕΚΑΒ

-LaHeRS Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας & Οδικής Ασφάλειας του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ

- ΕΕR.SG Kέντρο Βιωματικής Εκπαίδευσης

- Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός

- Φίλοι Ιατρικών Θεραπευτικών Εγχύσεων ΜΕΛΙΣΣΕΣ- BEES

-7η ΥΠΕ και Δίκτυο Αλκοολογίας Κρήτης

-SOS Τροχαία Εγκλήματα - Ομάδα Κρήτης

- 7o Γυμνάσιο Ηρακλείου

 

Στήριξη: Περιφέρεια Κρήτης

 

Χορηγοί Επικοινωνίας:

- Ραδιοφωνικός Σταθμός Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης

- Family Radio

 

Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Δημόσιας Υγείας σε συνεργασία με τον Τομέα Πρόληψης Τραυματισμών και Ατυχημάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης Δημόσιας Υγείας (Section Injury Prevention, EUPHA) και την Ευρωπαϊκή Ένωση Πρόληψης των Ατυχημάτων και Προαγωγής της Ασφάλειας (European Association for Injury Prevention & Safety Promotion, EuroSafe).

Μέσω αυτής της προσπάθειας, φιλοδοξούμε να ενδυναμώσουμε τη γνώση και τη συνείδηση των πολιτών για την οδική ασφάλεια συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία μιας ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης κοινότητας για όλους.

Σας περιμένουμε όλους!

Δίκτυο συνεργαζόμενων φορέων στη Φορτέτσα: 

  • Τμήμα ΚΟΙ.Φ.-Α.Π.Η 4ηςΚοιν. – ΚΕ.ΚΟΙ.Φ. – Α.Π.Η. περ. Φορτέτσας Δήμου Ηρακλείου
  • 4η Κοινότητα
  • Πολιτιστικός Σύλλογος Φορτέτσας
  • Ενορία Αγ. Ευμενίου
  • 21ο Δημοτικό Σχολείο
  • 12ο Νηπιαγωγείο
  • Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 21ου Δ.Σ.
  • Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 12ου Νηπιαγωγείου
  • ΚΕΣΑΝ - Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ηρακλείου, σε συνεργασία με τον ΕΟΠΑΕ

Ο John Donat, μας πηγαίνει πίσω περίπου της Κρήτης το 1960

  Τι είναι για ασπρόμαυρη φωτογραφία που είναι τόσο υποβλητική;Σήμερα βασιζόμαστε σε διακοπές ασφαλίσει με μαντέψει και επισκεπτών υλοποίηση χρώμα τους για να ωθήσει τις αναμνήσεις των διακοπών παρελθόντος, αλλά με κάποιο τρόπο τις λεπτές παραλλαγές του μονόχρωμα φαίνονται να φέρει πίσω πολύ σκληρής αναμνήσεις.

B

 

Σε αυτό το υπέροχο βιβλίο, ο John Donat, μας πηγαίνει πίσω περίπου της Κρήτης το 1960. Αυτό ήταν ένα χρόνο πριν από την έλευση του μαζικού τουρισμού και - ευτυχώς - πριν από την εποχή του άνθρωποι σαν κι εμένα με τις φωτογραφικές μηχανές μιας χρήσης μας. 



Υπάρχουν are140 φωτογραφίες σε όλες, διοργανώνονται θεματικά και καλύπτει τα πάντα, από τοιχογραφίες εκκλησιών σε νεκρή φύση? Και στιγμιότυπα της ζωής με την απόσταξη του ότι το νερό φωτιά Κρητικό, tsikoudhia (τσίπουρο), συλλαμβάνονται από τη στιγμή που, για όσους την τύχη να έχουν επισκεφθεί την Κρήτη , η ζωή ήταν πολύ λιγότερο περίπλοκη από ό, τι είναι τώρα.



Όλο το κείμενο στο βιβλίο είναι γραμμένο στα Ελληνικά και στα Αγγλικά και οι περιγραφές που συνοδεύουν τις φωτογραφίες γράφτηκαν από: ο ίδιος ο συγγραφέας, ο καλλιτέχνης John Craxton, και ο συγγραφέας και πρώην Βρετανός πρέσβης στην Ελλάδα, Michael Llewellyn Smith (που γράφει επίσης σύντομο κομμάτι για το βιβλίο, με βάση την αριστουργηματική οδοιπορικό του "The Great Island", το οποίο γράφτηκε περίπου το χρόνο οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν). Ενώ το βιβλίο θα μπορούσε να περιγραφεί ως χαρτόδετο βιβλίο, το εξώφυλλο είναι αρκετά εύρωστη για αυτό να διαρκέσει πολλά χρόνια αυτοί ράφια.

AA

Πριν φτάσουμε στις εικόνες, υπάρχει «μια σύντομη αναπόληση" και πρόλογο του συγγραφέα, εξηγώντας τον τρόπο, το 1960, ο γιατρός του είχε επιμείνει ότι "πάει μακριά (για) τουλάχιστον τρεις ή τέσσερις εβδομάδες, ή να αρνούμαι να να σας βοηθήσει να "και το πώς αυτό, μια συνάντηση με έναν φίλο που μόλις είχε επιστρέψει από την Κρήτη και είχε δει αργά βυζαντινές τοιχογραφίες που είχε" του θύμιζαν Ελ Γκρέκο ". Αυτή ήταν και η ευκαιρία για τον κ. Donat να δουν την Κνωσό και μινωικό πολιτισμό, για πρώτη φορά, που οδηγούν στην απόφαση «... την Κρήτη θα ήταν".


Η "σύντομη αναπόληση», αφηγείται την ιστορία για το πώς το βιβλίο ήρθε να είναι και επιδέξια είπαν από το συντάκτη του βιβλίου, Μαρία Βασιλάκη. John Craxton αναφέρεται στον συγγραφέα, μια διάλεξη σχετικά με το "Βυζαντινή Ζωγραφική στην Κρήτη", που δίνεται από την κ. Βασιλάκη, πίσω στο 1984. 


Ο κ. Donat παρουσιάζει τον εαυτό του και ανέφερε ότι είχε πάρει τις εικόνες, κατά την επίσκεψή του στην Κρήτη το 1960 and1961. Αυτό επρόκειτο να οδηγήσει σε μια προβολή και δεκαπέντε χρόνια αργότερα, το βιβλίο ήταν έτοιμο να βγαίνουν απ 'τον Τύπο. Ανακαλύπτουμε επίσης ότι Donat έλαβε πάνω από 450 μαύρο και άσπρο και 250 έγχρωμες διαφάνειες ουίστ στην Κρήτη. Ότι η αγορά του "κράτους στούντιό του στο Regents Park

A

χάρη στα κέρδη από την πώληση ενός πίνακα του David Hockney, απέκτησε για έξι λίβρες από τον καλλιτέχνη, (μια ζωγραφική Hockney θα διεκδικήσει από τώρα μια περιουσία, αλλά έτσι θα ήταν ένα" σπίτι στούντιο "στο Regents Park Road), καθώς και ότι ο πατέρας του δεν είναι άλλος από βραβευμένος με Όσκαρ, Ρόμπερτ ("39 βήματα", "Goodbye Mr Chips») Donat, τα οποία σχεδιάζει μια ενδιαφέρουσα πένα-εικόνα του συγγραφέα, αλλά είναι οι φωτογραφίες που μιλούν σε αυτό το βιβλίο. Η εικόνα παρακάτω, δείχνει ο συγγραφέας (άκρα δεξιά) σε μια «Χανιά Ταβέρνα" το 1960.

C

Για εκείνους που γνωρίζουν καλά την Κρήτη, το πρώτο πράγμα που ένας απεργίες είναι στις τοποθεσίες, μέσα που έχουν αλλάξει τόσο πολύ και τόσο λίγο. Το εξώφυλλο δείχνει παλιό ενετικό λιμάνι των Χανίων όπως ήταν το 1960. Η ίδια εικόνα εμφανίζεται σε μεγαλύτερη λεπτομέρεια, στη σελίδα 23 και ανακαλύπτουμε αυτή ελήφθη από το μπαλκόνι John Craxton του.

Αφού δεν είχε τη χαρά της εταιρείας κ. Craxton της και που δεν έχουν γεννηθεί όταν αυτή η εικόνα λήφθηκε, αναρωτιέμαι γιατί νιώθω σαν να ήμουν εκεί όταν η φωτογραφία τραβήχτηκε και η απάντηση είναι ότι Χανίων, στο πρόσωπο του, άλλαξε τόσο λίγο τα τελευταία 42 χρόνια. 

Ναι, υπάρχουν οι τέντες από τα εστιατόρια και μπαρ κάτω από το μπαλκόνι αυτές τις μέρες, αλλά αν ήταν να πάρετε μια εικόνα από εκείνο το σημείο τώρα, τι ακριβώς θα ήταν διαφορετικό από αυτό ότι ο Γιάννης έχει παρατίθεται κατωτέρω, εκτός από την ποιότητα θα ήταν, χωρίς αμφιβολία, είναι πολύ κατώτερο από το αρχικό;

Δύο περισσότερες εικόνες (σελίδες 30 και 31), δείχνουν ενετικό λιμάνι των Χανίων και το βόρειο άκρο της Odhos Θεοτοκόπουλου, αντιστοίχως, και για άλλη μια φορά, είναι μόνο που λείπει τέντες και στις μάζες των τραπέζια και τις καρέκλες που δίνουν μακριά ότι αυτές οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν πριν από 40 χρόνια. 

Το κτίριο για το λιμάνι είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ό, τι σήμερα επισκευής, αλλά εάν ξέρετε τα Χανιά, θα βρείτε τον εαυτό σας κτιρίων εντοπισμό αυτή τη γραμμή της προκυμαίας. Αυτή είναι η γοητεία. 

Οι ανεπαίσθητες αλλαγές, που θα επιτρέψουν ένα έως αμέσως πλάθω-μέχρι τις διακοπές του περασμένου έτους σε συνδυασμό με τη γνώση ότι αυτές οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν πριν από το "The Beatles" είχε κυκλοφορήσει ένα χτύπημα? Όταν JFK ήταν πρόεδρος των ΗΠΑ και το μινωικό ανάκτορο της Ζάκρου ήταν ακόμη να ανασκαφεί

B

Οι φωτογραφίες των εκκλησιών και τις εικόνες τους είναι εκπληκτική, αν και για μένα αυτό το τμήμα είναι το λιγότερο ενδιαφέρουσα, ίσως επειδή οι περισσότερες από τις φωτογραφίες θα μπορούσαν να είχαν ληφθεί χθες και ως επί το πλείστον, απεικονίζουν σκηνές από μια πολύ προγενέστερη εποχή. 

Οι τοιχογραφίες θα ήταν καλύτερα απεικονίζεται στο χρώμα, αλλά ως ο συγγραφέας επισημαίνει, η ιδέα του ήταν ακριβώς αυτό - ένα βιβλίο φωτογραφίας των εικόνων της Κρήτης, στο χρώμα και ελπίζω ότι θα έχει την ευκαιρία να παραγάγει ένα τέτοιο βιβλίο, μια μέρα. Η ομορφιά κάποιων από τα εικονίδια είναι αναμφισβήτητη και εγώ ιδιαίτερα όπως το παρακάτω, που βρέθηκε στην Spina Σελίνου.

Εντούτοις, είναι τα πρόσωπα που θα έχουν αλλάξει τόσο πολύ και έχουν αλιευθεί για το μέλλον, που κινούνται με τα περισσότερα και υπάρχουν πολλά από αυτά για να μούσα πάνω. Από την υποχρεωτική «Παπάς» στο υποχρεώνουν Πάππου και Yiaya, με τα εγγόνια τους, αυτό είναι ένα κομμάτι της κρητικής ιστορίας για την οποία όλοι θα πρέπει να είναι χρεωμένη μέχρι τον εκδότη για την ανταλλαγή μαζί μας. 

Οι παλιές ξύλινες καρέκλες, βρίσκονται στη σελίδα 106, είναι σίγουρα ακόμα σε χρήση? Το μικρό κορίτσι με το περιστέρι, μου θυμίζει έναν πίνακα ζωγραφικής του Πικάσο, το οποίο κρέμασε στον τοίχο μου στην Αθήνα? Η κίνηση του ναύτη / χορευτής στη σελίδα 95, έχει ψύξης-πλαίσιο, αλλά κάθε φορά που ανοίξει εκ νέου το βιβλίο για να το δει κανείς, εγώ περιμένω από αυτόν να έχουν μετακινηθεί, όπως είναι η σαφήνειά του, παρά τα σκιερά και ελαφρώς θολή ποιότητα της εικόνας