Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025

Το Διεθνές Φεστιβάλ Chaniartoon επιστρέφει για 9η χρονιά μέχρι τις 28 Σεπτεμβρίου

 Το Διεθνές Φεστιβάλ Chaniartoon επιστρέφει για 9η χρονιά στα Χανιά με τις πύλες του ανοιχτές στο κοινό, στο Θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης».


 Με περισσότερες από 60 διαφορετικές δράσεις,  μέχρι και 28 Σεπτεμβρίου, το Θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» αλλά και η πλατεία Κατεχάκη στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων θα φιλοξενήσουν το φεστιβάλ, που σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Γιάννη Γιαννακάκη, «μετρά 9 χρόνια επιτυχίας, κατέχει ξεχωριστή θέση κάθε φθινόπωρο, έχει καταφέρει να μεταμορφώσει τους Σεπτέμβρηδες της ζωής μας».

  

 Ο κ. Γιαννακάκης, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε μαζί με τον διευθυντή του Chaniartoon, Μάριο Ιωαννίδη και την περιφερειακή σύμβουλο, Σοφία Μαλανδράκη, έκαναν λόγο για τα κόμικς τα οποία «δεν είναι ένα έργο για παιδιά: είναι μια ιστορία πολύ σοβαρή, που μιλάει για θέματα κοινωνικά, το περιβάλλον, το μέλλον και την ιστορία μας».



   Όπως τόνισε ο κ. Γιαννακάκης, «τα Χανιά περηφανεύονται για τα φεστιβάλ τους, για τις κοινότητες που δημιουργούν και μοιράζονται. Το Θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» παίρνει ένα τελείως διαφορετικό χρώμα και ύφος και αγκαλιάζει το κοινό που το επισκέπτεται». Η κα Μαλανδράκη απ' την πλευρά της, επεσήμανε ότι «ακουμπώντας στην επικαιρότητα, το 9ο Chaniartoon έρχεται στο Ενετικό Λιμάνι και ακουμπά στην καρδιά της κοινωνίας και των πραγμάτων μέσα από τις θεματικές του».



   Ο διευθυντής του Φεστιβάλ, Μάριος Ιωαννίδης, υπογράμμισε: «Το Chaniartoon κλείνει 9 χρόνια. Η γενική θεματική που έχει, είναι η κρίση, την οποία έχουμε προσεγγίσει από διάφορες οπτικές». 



Όπως διευκρίνισε ο κ. Ιωαννίδης, σε όλη την διάρκεια του φεστιβάλ θα υπάρχουν προβολές animation μικρού μήκους, αλλά και της βραβευμένης σειράς «Κατά μήκος της διακεκομμένης γραμμής», ενώ το τριήμερο 26-28 Σεπτεμβρίου στην πλατεία Κατεχάκη, θα πραγματοποιηθεί το μεγάλο Artist Alley, με τη φυσική παρουσία περισσότερων από 80 καλλιτεχνών από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

   Η είσοδος σε όλες τις δράσεις είναι δωρεάν.


ΑΠΕ ΜΠΕ

Κυκλοφόρησε το συνταρακτικό, τρίτομο έργο του Ανδρέα Μποννάτου «Σκοτεινή ντίβα - Ιστορίες παγκόσμιας προδοσίας»

 Κυκλοφόρησε το συνταρακτικό, τρίτομο έργο του Ανδρέα Μποννάτου «Σκοτεινή ντίβα - Ιστορίες παγκόσμιας προδοσίας», που φωτίζει, με διαφορετικό τρόπο, τη θρυλική ζωή της Μαρίας Κάλλας και παρουσιάζει νέα, συγκλονιστικά στοιχεία, ανατρέποντας πλήρως την εικόνα που είχαμε για σημαντικές στιγμές της νεότερης ελληνικής αλλά και διεθνούς ιστορίας. 


Ο συγγραφέας Ανδρέας Μποννάτος (είναι ο γνωστός δημοσιογράφος Ανδρέας Γ. Χριστοδουλάκης), μας αποκαλύπτει πλήθος μυστικών, καλά φυλαγμένων στα συρτάρια των κυβερνήσεων, των μυστικών υπηρεσιών αλλά και πανίσχυρων προσωπικοτήτων που αφορούν φαινομενικά ετερόκλιτα γεγονότα και απασχόλησαν την παγκόσμια κοινή γνώμη επί δεκαετίες. 


Γεγονότα καθοριστικά για την πολιτική πορεία της Ελλάδας, ίντριγκες, συνωμοσίες αλλά και δολοφονίες, που συγκλόνισαν τον κόσμο και οι οποίες πέρασαν μπροστά από τα μάτια όλων ως τυχαία γεγονότα. Η αφορμή και το επίκεντρο (αλλά όχι και το σύνολο) της έρευνας είναι η κρυφή ζωή της μεγάλης Ντίβας Μαρίας Κάλλας και η σχέση της με τον Αριστοτέλη Ωνάση. 


Από την ενδελεχή όμως αναζήτηση της αλήθειας προκύπτουν αποκαλύψεις για πολλές προσωπικότητες και συμβάντων, αφού η Κάλλας και ο Ωνάσης σχετίζονταν με την ελίτ της εποχής και είχαν πληροφορίες που κανένας άλλος εκτός των παγκόσμιων ηγετών δεν μπορούσε να έχει. Ο Ανδρέας Μποννάτος κατονομάζει όλα τα πρόσωπα που του μίλησαν, έχοντας πρωτογενή γνώση των γεγονότων, προς επίρρωση των αποκλειστικών πληροφοριών. 

Αποκαλύπτει εν ολίγοις τις πηγές του και αυτό είναι ένα ακόμη συγκλονιστικό στοιχείο της αφήγησης. Το τρίτομο έργο, το οποίο ο συγγραφέας χαρακτηρίζει ως «χρονολόγιο μυθιστορίας», αφηγείται ιστορίες προδοσίας, προσωπικής αλλά και παγκόσμιας. Αυτό συμβαίνει επειδή ο κινητήριος μοχλός της ιστορίας δεν είναι ούτε ο έρωτας, ούτε το χρήμα, ούτε η εξουσία: είναι ο φθόνος και η ζήλεια, δηλαδή τα βασικά συστατικά του ανθρώπινου χαρακτήρα, που φέρνουν πάντα την προδοσία.

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, «ΤΡΟΜΕΡΕΣ» ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Προτάσεις από το Δίκτυο Πράσινων Αυτοδιοικητικών

 Η απουσία επαρκών χρηματοδοτήσεων και η συστηματική ενίσχυση της αυτοκινητοκίνησης σε κεντρικό επίπεδο δημιουργούν ένα δυσμενές πλαίσιο για τη βιώσιμη μετακίνηση στη χώρα μας, υποστηρίζουν το Δίκτυο Πράσινων Αυτοδιοικητικών. 


Και καλούν σε μια μεγάλη κοινωνική συμμαχία για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου, των τραμ, των ποδηλατόδρομων, των πράσινων διαδρομών πεζών, τη διατήρηση και αναβάθμιση των τρόλεϊ,    των προαστιακών και συνδυασμένων μεταφορών στις μεγάλες πόλεις και αποκλειστικές λωρίδες για λεωφορεία και ποδήλατα.




Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Βιώσιμης Κινητικότητας ολοκληρώνεται και φέτος με περιορισμένη συμμετοχή των ελληνικών Δήμων, αφού -και όταν επιθυμούν να κάνουν κάτι- δεν βρίσκουν στήριξη από την κυβέρνηση.

Η πρόσφατη κυβερνητική εξαγγελία για την κατάργηση των τρόλεϊ στην Αθήνα και τον Πειραιά δεν αποτελεί μόνο «τέλος εποχής» αλλά και ένα ακόμη βήμα στην υποβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών. Σε πόλεις που ήδη υποφέρουν από ασφυκτική κίνηση, πολύωρες καθυστερήσεις και υψηλή ατμοσφαιρική ρύπανση, η επιλογή αυτή ενισχύει ακόμη περισσότερο την κυριαρχία του Ι.Χ.


Μελέτες καταδεικνύουν ότι οι πρόωροι θάνατοι λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης θα αυξηθούν ακόμη και με μείωση των εκπομπών, λόγω γήρανσης του πληθυσμού και μακροχρόνιας έκθεσης στη ρύπανση. Είναι λοιπόν σαφές ότι κάθε πολιτική στις μεταφορές πρέπει να αξιολογείται με βάση τις επιπτώσεις στη δημόσια υγεία, στη βιώσιμη κινητικότητα, στην εξυπηρέτηση των πολιτών και στους κλιματικούς στόχους.




Οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι σαφείς:

  • Κατεύθυνση πόρων: Το Ταμείο Ανάκαμψης και οι ευρωπαϊκοί πόροι εξακολουθούν να κατευθύνονται κυρίως σε μεγάλα οδικά έργα αντί για βιώσιμες μεταφορές. Το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη αποκάλυψε την εγκληματική απαξίωση του σιδηροδρόμου και την κατασπατάληση ευρωπαϊκών κονδυλίων.
  • Δόγμα «Μόνο Μετρό»: Η πολιτική εγκατάλειψης του τραμ και των υπόλοιπων μέσων σταθερής τροχιάς οδηγεί σε ακριβά και χρονοβόρα έργα, χωρίς ουσιαστικές λύσεις στις καθημερινές ανάγκες των πολιτών.


  • Αδιαφορία για ήπιες λύσεις: Εγκαταλείπονται τα γρήγορα και οικονομικά έργα, όπως τραμ, προαστιακός, ποδηλατόδρομοι, υπέρ φαραωνικών σχεδίων που απαιτούν δεκαετίες.
  • Χρηματοδοτήσεις χωρίς αντίκρισμα Βιωσιμότητας: Οι αναπλάσεις που χρηματοδοτούνται στις πόλεις δεν υποχρεώνουν σε όρους και προδιαγραφές που να ενισχύουν πραγματικά τη Βιώσιμη Κινητικότητα (ελεύθερα πεζοδρόμια κλπ).

Οι Πράσινοι Αυτοδιοικητικοί ζητούν:
  • Επιστροφή και ανάπτυξη του σιδηροδρόμου ως ασφαλούς, σύγχρονου και οικολογικού μέσου.
  • Διατήρηση και αναβάθμιση των τρόλεϊ και επέκταση του δικτύου τραμ με σύγχρονα οχήματα.
  • Ανάπτυξη εκτεταμένου δικτύου ποδηλατόδρομων και πράσινων διαδρομών πεζών.
  • Δίκτυα προαστιακών και συνδυασμένων μεταφορών στις μεγάλες πόλεις, με αξιόπιστες ανταποκρίσεις και μικρούς χρόνους αναμονής.
  • Αποκλειστικές λωρίδες για λεωφορεία και ποδήλατα, ώστε να αποδίδεται πραγματική προτεραιότητα στα ΜΜΜ.

Ένα διαφορετικό μέλλον για τις πόλεις μας

Η διεθνής εμπειρία αποδεικνύει ότι οι πόλεις που επενδύουν σε δημόσιες συγκοινωνίες, ποδήλατο και πεζή μετακίνηση προσφέρουν καλύτερη ποιότητα ζωής, καθαρό αέρα, λιγότερο μποτιλιάρισμα και πιο υγιείς πολίτες. Το Παρίσι, το Λονδίνο, η Κοπεγχάγη και το Άμστερνταμ δείχνουν τον δρόμο.



Η Ελλάδα δεν μπορεί να μείνει δέσμια στο χθες.

Απαιτείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο βιώσιμων μεταφορών, που θα βάζει στο κέντρο τους ανθρώπους, την κοινωνία, την υγεία, το περιβάλλον και όχι τα Ι.Χ. και τα εργολαβικά συμφέροντα.


Οι Πράσινοι Αυτοδιοικητικοί καλούν σε μια μεγάλη κοινωνική συμμαχία για βιώσιμη κινητικότητα, για πόλεις φιλικές στον άνθρωπο και το περιβάλλον, με δημόσιες συγκοινωνίες αξιόπιστες και πράσινες.

 
-------------------------------------------------------------------------
Ποιο είναι το Δίκτυο Πράσινων Αυτοδιοικητικών
44 εκλεγμένοι σύμβουλοι ή πρόσωπα που έχουν θητεύσει σε αυτοδιοικητικές θέσεις συγκροτούν ένα πανελλαδικό Δίκτυο ανοιχτό σε όλες τις ζωντανές οικολογικές, πράσινες, φιλοζωικές και εναλλακτικές δυνάμεις. Στόχος τους η κοινή δράση και η στήριξη αυτόνομων πράσινων σχημάτων ή παρατάξεων πολιτών με οικολογικές θέσεις.
Η Διακήρυξή τους είναι ΕΔΩ
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6976448442, 6673401648

Δαμανάκης και Νικολακάκη πρώτευσαν στον νυκτερινό αγώνα δρόμου του Δήμου Ρεθύμνης στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας

 Δαμανάκης και Νικολακάκη πρώτευσαν στον νυκτερινό αγώνα δρόμου στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας!


Με συμμετοχές που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Σεπτεμβρίου ο νυκτερινός αγώνας δρόμου πέντε χιλιομέτρων, ο οποίος εντασσόταν στο πλαίσιο της συμμετοχής του Δήμου Ρεθύμνης στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2025.



Με σημείο εκκίνησης και τερματισμού την Πλατεία του Αγνώστου Στρατιώτη, περισσότεροι από 200 δρομείς όλων των ηλικιών κατέκλυσαν το κέντρο της πόλης, δημιουργώντας μια εξαιρετική ατμόσφαιρα αθλητικής δράσης και ψυχαγωγίας.




Οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες έτρεξαν ή βάδισαν στη διαδρομή που είχε φωτισθεί εισπράττοντας το θερμό χειροκρότημα των θεατών, ενώ ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε ο ταυτόχρονος τερματισμός οικογενειών.





Η μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου απέδειξε για ακόμη μια φορά ότι η ρεθεμνιώτικη κοινωνία αγαπά και απολαμβάνει τις πάσης φύσεως αθλητικές δράσεις και τις συνδέει με τον πολιτισμό, την κοινωνική συνοχή, την υγεία και την ποιότητα ζωής, συμπεριλαμβανομένης στην προκειμένη περίπτωση και της βιώσιμης κινητικότητας.


Τον αγώνα συνδιοργάνωσαν η Διεύθυνση Πληροφορικής – Προγραμματισμού και Ανάπτυξης και η Διεύθυνση Πολιτισμού – Τουρισμού – Αθλητισμού – Μουσικής Παιδείας του Δήμου Ρεθύμνης, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Δρομέων Υγείας Ρεθύμνου (ΣΔΥΡ).
Ο αγώνας διεξήχθη με ηλεκτρονική χρονομέτρηση, ενώ οι συμμετέχοντες είχαν στη διάθεση τους σταθμούς τροφοδοσίας νερού , υγειονομική κάλυψη και έλαβαν αναμνηστικά μετάλλια και μπλουζάκια.




Η κατάταξη και οι επιδόσεις των τριών πρώτων αθλητών και αθλητριών:

Άνδρες

• 1η θέση: Γιάννης Δαμανάκης (ΟΚΑ Αρκάδι) 0:16:10
• 2η θέση: Γεώργιος Περράκης (Παλαιόχωρα TRT). 0:16:59
• 3η θέση: Θωμάς Παπαδάκης (ΣΔΥΡ) 0:17:05


Γυναίκες

• 1η θέση: Μαρία Νικολακάκη (Ρέθυμνο) 0:18:23
• 2η θέση: Μαρίτα Παπαβασιλείου (ΣΔΥΡ) 0:21:45
• 3η θέση: Ζωή Ζωγοπούλου (Octo Training Lab) 0:21:47
Στον αγώνα παραβρέθηκαν ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Θεμάτων, Προγραμματισμού και Δημοτικής Περιουσίας, Άγγελος Μαλάς, ο οποίος έδωσε το σύνθημα της εκκίνησης και ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Δημήτρης Λαχνιδάκης που συμμετείχε στη διαδικασία των απονομών.


Ο Δήμος Ρεθύμνης ευχαριστεί θερμώς το Λιμεναρχείο, την Τροχαία και τους εθελοντές από το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο Ρεθύμνου και από το Σώμα Σαμαρειτών Ερυθρού Σταυρού που συνέβαλαν στην ομαλή διεκπεραίωση και στην επιτυχία της διοργάνωσης.

Βράβευση του δήμου Χανίων για το «έξυπνο σύστημα» ελέγχου πρόσβασης στο Ενετικό Λιμάνι

 Το Silver Award στην κατηγορία Most Innovative ICT Project στα BITE Awards 2025, απέσπασε ο Dήμος Χανίων για το έργο «Έξυπνο σύστημα ελέγχου πρόσβασης στο Ενετικό Λιμάνι Χανίων», που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον ανάδοχο Cosmote Telekom. 


Η απονομή πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025, στο πλαίσιο του θεσμού, που διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του ΣΕΠΕ. 


   Το έργο «Έξυπνο σύστημα ελέγχου πρόσβασης στο Ενετικό Λιμάνι Χανίων» περιλαμβάνει νέες βυθιζόμενες υδραυλικές μπάρες σε καίρια σημεία της Παλιάς Πόλης και του Ενετικού Λιμένα, με στόχο την ελεγχόμενη πρόσβαση των οχημάτων, την προστασία του ιστορικού ιστού και τη βελτίωση της καθημερινότητας κατοίκων και επισκεπτών. Η χρηματοδότηση προέρχεται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης - NextGenerationEU, στο πλαίσιο της πράξης «Ελληνικές Έξυπνες Πόλεις».



   Όπως δήλωσε ο δήμαρχος Χανίων, Παναγιώτης Σημανδηράκης, «το συγκεκριμένο έργο προσφέρει ουσιαστικά οφέλη για την πόλη, εξασφαλίζοντας ασφαλέστερη και πιο οργανωμένη κυκλοφορία στην Παλιά Πόλη και το Ενετικό Λιμάνι, προστατεύοντας ταυτόχρονα το μνημείο και τον δημόσιο χώρο, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των κατοίκων, των επαγγελματιών και των οχημάτων έκτακτης ανάγκης και δημιουργώντας μια αξιόπιστη βάση δεδομένων για τεκμηριωμένη αστική πολιτική». 



   Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Τάσος Αλόγλου, υπογράμμισε πως: «Η διάκριση αναγνωρίζει την αποφασιστικότητά μας να προστατεύσουμε τον πιο εμβληματικό χώρο της πόλης, αξιοποιώντας έξυπνες τεχνολογίες προς όφελος όλων.


 Ευχαριστούμε τις υπηρεσίες του δήμου και την Cosmote Telekom για την αγαστή συνεργασία».


ΑΠΕ ΜΠΕ

Ανηφορίζουμε στην Άπτερα του δήμου Αποκόρωνα

 542276_341109642628792_1333842061_n


Το χωριό απέχει περίπου 12χλμ από την πόλη των Χανίων.Ανήκει στον Αποκόρωνα. Διαθέτει φανταστική θέα στον κόλπο της Σούδας H κοινότητά διαθέτει ταβέρνες,καφενεία , ένα μίνι μάρκετ και ενοικιαζόμενα δωματια-ξενοδοχεία για τους επισκέπτες.

401725_341109449295478_1475716528_n

385729_341110599295363_1515589488_n
Τα Άπτερα είναι πεδινό χωριό στο βορειοδυτικό τμήμα του νομού Χανίων, στη νότια είσοδο του κόλπου της Σούδας και στην περιοχή της αρχαίας Απτέρας, πάνω στον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης και σε μέσο σταθμικό υψόμετρο 170. 

Ο οικισμός απέχει 17 χλμ. περίπου ΝΑ. των Χανίων

Ο οικισμός αναγνωρίστηκε το 1991 και προσαρτήθηκε στην κοινότητα Καλαμίου του νομού Χανίων. Με το ΦΕΚ 244Α - 04/12/1997 αποσπάστηκε από την κοινότητα Καλαμίου και προσαρτήθηκε στον δήμο Σούδας. Με το ΦΕΚ 87Α - 07/06/2010 αποσπάστηκε από τον δήμο Σούδας και προσαρτήθηκε στον δήμο Χανίων
306176_341109309295492_1628652103_n

Κοντά στο χωριό βρίσκεται ο αρχαιολογικός χώρος της Αρχαίας Απτέρας και το φρούριο Κουλές με επιβλητική θέα στο κόλπο της Σούδας και τον Αποκόρωνα.

428464_341110109295412_793718033_n

484300_341109992628757_1159185651_n

522838_341110442628712_1122392454_n

536393_341110195962070_1015908133_n

538831_341110055962084_38362951_n

540198_341109752628781_1976653651_n

546527_341110702628686_1052442222_n

553530_341110349295388_1430966594_n

554295_341109839295439_703762455_n

560601_341110522628704_41282160_n

558724_341109585962131_969870117_n

562461_341110665962023_373592438_n

564236_341109939295429_819422189_n

576678_341109509295472_319331017_n

577599_341109905962099_172781272_n

580038_341109205962169_1051662870_n

75956_341110242628732_784107665_n

Το χωριό Περβόλα ανήκει στο δημοτικό διαμέρισμα του Χόνδρου στον δήμο Βιάννου

 %25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%25283%2529


Το χωριό Περβόλα ανήκει στο δημοτικό διαμέρισμα του Χόνδρου στον δήμο Βιάννου της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου σύμφωνα με τη διοικητική διαίρεση της Ελλάδας όπως διαμορφώθηκε με το πρόγραμμα “Καλλικράτης”.
Η επίσημη ονομασία είναι “η Περβόλα”. Έδρα του δήμου είναι η Άνω Βιάννος 
Η Περβόλα έχει 111 κατοίκους οι οποίοι ασχολούνται με την γεωργία κυρίως.
Ο κεντρικός ναός του χωριού είναι αφιερωμένος στον Μιχαήλ Αρχαγγέλο,

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%25284%2529

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%25285%2529

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%25281%2529

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%25282%2529

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%25286%2529

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%25289%2529

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%25287%2529

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%25288%2529

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%252810%2529

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%252811%2529

%25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2592%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591++%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%2597+%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2595%25CE%2599%25CE%25A3+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2599+%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%2591+%252812%2529