«Ανακαλύπτω τους οργανισμούς με δηλητήριο»_6 Ιουλίου_για μαθητές Δ΄ έως και ΣΤ΄ τάξη Δημοτικού - Κρήτη πόλεις και χωριά
ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

«Ανακαλύπτω τους οργανισμούς με δηλητήριο»_6 Ιουλίου_για μαθητές Δ΄ έως και ΣΤ΄ τάξη Δημοτικού

 εβδομαδιαία καλοκαιρινά προγράμματα

στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης-Πανεπιστήμιο Κρήτης

_Δ΄ έως και Στ΄ τάξη Δημοτικού
«Ανακαλύπτω τους οργανισμούς με δηλητήριο»
Ξέρω ότι πολλοί οργανισμοί, όπως οι σκορπιοί, οι αράχνες, οι μέλισσες και κάποια φίδια, έχουν δηλητήριο που το χρησιμοποιούν για να σκοτώσουν το θήραμά τους ή για άμυνα, όταν ενοχληθούν. Όμως ξέρω ότι υπάρχουν και φυτά με δηλητήριο! Προχτές στο Μουσείο όμως, άκουσα από έναν επιστήμονα και κάτι άλλο. 




Ακόμα και το δηλητήριο της μέλισσας μπορεί να είναι ένα πραγματικό φάρμακο για μας τους ανθρώπους! Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ φοβάμαι λίγο όλα αυτά τα δηλητήρια… αλλά μ’ αρέσουν πολύ οι εκδρομές και η κατασκήνωση. 


Τί πρέπει να ξέρω και τί να προσέχω; Θα πάω στο Μουσείο να μάθω και μετά θα σας το πω!
Εβδομάδα υλοποίησης:
6  – 10  Ιουλίου

Περισσότερες πληροφορίες, εδώ: https://www.nhmc.uoc.gr/archives/505775 

Δηλώσεις συμμετοχής: 2810 393630

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΚΟΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΑ
ΒΙΒΛΙΑ
ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ - ΠΟΙΗΣΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ