Ενισχύοντας τις δράσεις εξωτερίκευσης και προβολής, με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών όλο τον χρόνο, ο Δήμος Ηρακλείου συνεχίζει την ανάδειξη της νέας του πρότασης μέσα από την τουριστική καμπάνια “loveHER | 5 Senses | 365 Days”, θέτοντας στο επίκεντρο τα πρώτα γράμματα της λέξης “Heraklion”.
Η καμπάνια παρουσιάστηκε από τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών & Ανάπτυξης της Τοπικής Οικονομίας Γιώργο Αγριμανάκη σε ειδική εκδήλωση στην καρδιά του Πειραιά, προβάλλοντας τις αξίες της φιλοξενίας, του πολιτισμού, της ιστορίας και της αυθεντικής γαστρονομίας του Ηρακλείου. Ο Γιώργος Αγριμανάκης αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της πρωτοβουλίας, δηλώνοντας:
«Η καμπάνια “loveHER” δεν είναι απλώς μια πρωτοβουλία προβολής της πόλης μας, αλλά μια στρατηγική επένδυση στην εξωστρέφεια, τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα που χαρακτηρίζουν το Ηράκλειο. Ένα σημείο αναφοράς για τον Δήμο μας αλλά και για όλη την Κρήτη, δίνοντας το στίγμα μιας πόλης που εξελίσσεται διαρκώς και πρωτοπορεί στο διεθνές τουριστικό περιβάλλον.
Με τη συγκεκριμένη δράση στην Αθήνα, στόχος μας ήταν να αγγίξουμε εκείνους που διαμορφώνουν τη γνώμη των ταξιδιωτών παγκοσμίως και να αναδείξουμε το Ηράκλειο ως έναν μοναδικό προορισμό που συνδυάζει πολιτισμό, γαστρονομία και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη. Η ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση που εισπράξαμε, μας γεμίζει αισιοδοξία και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε δυναμικά τη δουλειά μας για να κάνουμε το Ηράκλειο έναν κορυφαίο προορισμό σε διεθνές επίπεδο».
Με κεντρικό μήνυμα την πρόσκληση να αγαπήσεις το Ηράκλειο με όλες σου τις αισθήσεις, το “loveHER*” εμπνέει τους επισκέπτες να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες βλέποντας, νιώθοντας, δοκιμάζοντας, οσφραίνοντας και ακούγοντας τα ιδιαίτερα και μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού. Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα εντυπωσιακό βίντεο, που έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον εκατοντάδων χιλιάδων θεατών στο διαδίκτυο, προβάλλοντας τις ομορφιές της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.
Η εκδήλωση στον Πειραιά είχε έντονο γαστρονομικό «άρωμα» και έφερε την υπογραφή της παραδοσιακής μαγείρισσας Νεκταρίας Κοκκινάκη, αποτέλεσε παράλληλα μια virtual reality ταξιδιωτική εμπειρία. Σε αυτή παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της τοπικής και κεντρικής διοίκησης, στελέχη του τουριστικού τομέα και δημοσιογράφοι ειδικού τύπου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η παρουσίαση της καμπάνιας έρχεται σε μια περίοδο δυναμικής ανάπτυξης για τον τουρισμό του Ηρακλείου. Τον Οκτώβριο του 2024, το αεροδρόμιο του Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» αναδείχθηκε «πρωταθλητής» ανάμεσα στα άλλα αεροδρόμια της χώρας, καθώς εξυπηρέτησε πάνω από 1 εκατομμύριο επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 8,9% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρυσι, καταγράφοντας ένα νέο ιστορικό ρεκόρ. Το γεγονός αυτό υπογραμμίζει τη σημασία του Ηρακλείου ως κόμβου μετακίνησης και προορισμού που κερδίζει διαρκώς την προτίμηση των επισκεπτών.
Μπορείτε να δείτε το σχετικό spot της καμπάνιας, εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=TrIEkbYnW-k

Ένα κρητικό τραγούδι για τα θύματα της ασφάλτου με την υπογραφή του διοικητή της Τροχαίας Ηρακλείου
CrediaBank: Το πρώτο κατάστημα Νέας Εμπειρίας στην Κρήτη ανοίγει τις πόρτες του στο Ηράκλειο
«ΧΑΝΙΑmas»: Με πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων και Χριστουγεννιάτικο Πάρκο για μικρούς & μεγάλους γιορτάζει τα Χριστούγεννα & την Πρωτοχρονιά ο Δήμος Χανίων
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία αυτόματης απόδοσης Προσωπικού Αριθμού - 9,3 εκατ. πολίτες τον διαθέτουν πλέον
ΑΑΔΕ: Απλήρωτοι φόροι 7,2 δισ. ευρώ το δεκάμηνο 2025 - Κάτω από 3,9 εκατ. οι οφειλέτες
Ποια ζητήματα πρέπει να διαχειριστούμε άμεσα για το δημογραφικό - Ο Α. Αλεξόπουλος, επικεφαλής του Κέντρου Κρήτης ΟΟΣΑ για τη Δυναμική των Πληθυσμών
Αγορά ακινήτων: Πώς μεταπωλείται σωστά ένα πολυτελές ακίνητο στην Ελλάδα
Το ChatGPT στα χέρια εκπαιδευτικών και μαθητών
Δυναμική παρουσία του Πανεπιστημίου Κρήτης στην έκθεση InnoDays 2025: 1ο και 3ο βραβείο για φοιτητικές ομάδες στο Hackathon Καινοτομίας
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List” 85 μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων παγκοσμίως
Η παχυσαρκία επηρεάζει τη γονιμότητα - Τι δείχνουν μελέτες
ΠΟΥ: Οι θάνατοι από ελονοσία αυξήθηκαν το 2024 και οι μειώσεις στη χρηματοδότηση ενέχουν τον κίνδυνο αναζωπύρωσης της νόσου
Οι γυναίκες έχουν υψηλότερο γενετικό κίνδυνο κατάθλιψης, σύμφωνα με μελέτη
Η ψυχολογική και σωματική προετοιμασία πριν από χειρουργική επέμβαση ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
Λαϊκή Συσπείρωση Περιφέρειας Κρήτης - Για το παλιό δημόσιο ΚΤΕΟ στο Ηράκλειο

Το Πρόγραμμα Προβολών Του ΣΙΝΕ ΜΙΝΩΑ Στη Σητεία
Όταν ληγμένα χάπια και κάψουλες γίνονται ζωντανά έργα τέχνης στο Νοσοκομείο και σε Φαρμακεία του Ρεθύμνου
Το Τέμενος Βελή Πασά στην πόλη του Ρεθύμνου
Aνάκτορο Αρχανών: Οι Μινωίτες το προστάτευαν από τις φυσικές καταστροφές
Ενα οικιστικό συγκρότημα στα Χανιά έργο Τέχνης.
Οι Ανασκελάδες Τα Κακά Πνεύματα, Δαιμονικά Και Συγγενείς Του Διαόλου
Το Πλοίο «Ρεγγίνα» Με Το Τεράστιο Φορτίο Χασίς Ανοικτά Της Άρβης
Το Λουτράκι του Δήμου Μαλεβιζίου
Οι Μουρνιές του δήμου Ιεράπετρας
Επίεσκεψη στο χωριό Αντισκάρι του Δήμου Φαιστού
Το χωριό Κάμποι του δήμου Χανίων
Το χωριό Κανδήλα του δήμου Γόρτυνας
Τα Ιωάννινα, επίσης γνωστά ως Γιάννενα
Ο Βόλος από τα σημαντικότερα λιμάνια της Ελλάδας.
Η Λαμία πρωτεύουσα της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας
Η Λιβαδειά ή Λεβαδειά (παλαιότερα) ή Λεβάδεια (αρχαία ονομασία) η πόλη της Στερεάς Ελλάδας
Η Ηρωική Πόλη της Νάουσας
Τα Βάρβαρα Ο Χυλός Που Ετοιμάζουν Οι Πιστοί Την Παραμονή Της Αγίας Βαρβάρας
Συνταγή για κέικ κάστανο με σοκολάτα
Η Σφακιανή Πίτα Γέννημα Της Χώρας Των Σφακίων
Το καυστικό βίντεο που ετοίμασε το ΠΑΜΕ για το αντεργατικό έκτρωμα.
Τα περάσματα του Αλέκου Σακελλάριου απο την μεγάλη οθόνη
70 χρόνια «Λατέρνα Φτώχεια και Φιλότιμο»: Το παρασκήνιο της αγαπημένης κλασικής ταινίας



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου